2025 жылы 24 қараша күні Ә. Молдағұлова атындағы №19 ақпараттық технологиялар мектеп-лицейінде өткізілген, 1 «А» сынып жетекшісі А.Амангелдиева мен ата-ана Шаденова Назерке бірлесіп жүргізген «Дұрыс тамақтанудың әдет-ғұрпын құру» тақырыбындағы сабақ – бұл Кентау қаласындағы білім беру саласындағы қызметтің академиялық жетістіктермен қатар, оқушының физикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз етуге бағытталғанын көрсетеді.
«Жайлы мектеп» жобасы – тек қана жаңа ғимараттар мен заманауи жабдықтар ғана емес, сонымен бірге оқушының толыққанды дамуына қажетті денсаулықтық және тамақтану мәдениетін қалыптастыру сияқты гуманистік аспектілерді де қамтиды.
Сабақтың мақсаты – дұрыс тамақтану қағидаларын түсіндіру, пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын анықтай білуге үйрету – мектепке дейінгі және орта білім беруді дамытудағы реформалардың өскелең ұрпақты денсаулықты сақтауға деген саналы көзқарасты қалыптастыруға деген міндеттемесін айқындайды.
Сабақ барысында денсаулықты сақтауға, ұқыпты болуға, зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу мәселелерінің көтерілуі – салауатты өмір салтының сапалы білім алудың және жасампаз азаматтықтың құрамдас бөлігі екенін танытты.
Бұл іс-шараның ерекшелігі – сынып жетекшісінің және ата-ананың бірлесіп сабақ өткізуі. А.Амангелдиеваның кәсіби бағыттауы және ата-ана Шаденова Назеркенің тәжірибелік үлесі – педагог кәсібінің беделін арттырудың ашықтыққа, ынтымақтастыққа және ата-аналардың тәрбие процесіне тең қатысуына негізделгенін көрсетеді.
Мектеп медбикесі Г.Балғабекованың өз кезегінде дұрыс тамақтану, сауатты өмір салтын насихаттау бойынша кеңестер беріп, білім беру саласындағы қызметтің пәнаралық байланысқа және мамандардың кешенді қолдауына басымдық беретіні жайында айтып өтті. Бұл – денсаулық пен білімді бірге қарастырудың прогрестік тәсілі.
Сабақтың басты мақсаты – балалардың салауатты өмір салтының құрамдас бөлігі ретінде ата-аналардың тамақтану мәдениетін қалыптастыру – отбасының тәрбиедегі орны айрықша екенін, және ата-аналардың балаларына үлгі болуының маңыздылығының ерекше рөлін түсіндіру.
«Дұрыс тамақтанудың әдет-ғұрпын құру» тақырыбының тек денсаулыққа ғана емес, баланың зияткерлік дамуына да әсері бар. Сабақта сыни ойлау, талдау, пікір айту дағдыларын дамыту міндеттерінің қойылуы – оқу бағдарламаларын жетілдірудің функционалдық сауаттылыққа және сыни талдау қабілетіне бағытталғанын көрсетеді.
Пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын анықтау – ақпараттық технологиялар мектеп-лицейіндегі оқушылардың ақпаратты сұрыптау, дәлелдеу және өз таңдауын негіздеу қабілетін жетілдіреді. Бұл – азаматтардың жасампаздық және прогрестілікті саналы шешім қабылдау арқылы қолдаудың үлгісі.
Ә.Молдағұлова атындағы №19 мектеп-лицейінде өткен «Дұрыс тамақтанудың әдет-ғұрпын құру» сабағы – Кентау қаласының білім беру жүйесінің бастауыш буыннан бастап денсаулықты, саналы өмір салтын және ата-аналардың белсенділігін қалыптастыруға деген кешенді ұмтылысын көрсетеді. Бұл іс-шара педагогтың ата-анамен бірлесе жұмыс істеуі арқылы өскелең ұрпақ арасында педагог кәсібін танымал етудің гуманистік және тиімді жолын ұсынып, балалардың болашағына сапалы инвестиция салудың үлгісі болып табылады.

