Кентау қаласының білім беру жүйесіндегі реформалар заман талабына сай, технологиялық жаңғыру мен үздіксіз кәсіби дамуға негізделген. Осы бағыттың айқын көрінісі ретінде, 2025 жылдың қараша айының 25-і күні Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицей базасында өткен «Мектеп жүйесіндегі жасанды интеллект және цифрлық педагогика» тақырыбындағы қалалық оқыту семинарының маңызы зор. Кентау қалалық білім бөлімінің жоспарына сәйкес ұйымдастырылған бұл шара мектеп директорларының бейінді ісі жөніндегі орынбасарлары мен жас мамандардың қатысуымен өтті. Бұл – мектепке дейінгі және орта білім беруді дамытудағы реформалардың жүйелі түрде жүзеге асырылып жатқанын дәлелдейтін маңызды қадам.
Семинардың ашылуы мектеп-лицей ұстаздарының ұйымдастыруымен өткен «Мектеп жүйесіндегі жасанды интеллект және цифрлық педагогика» тақырыбындағы білім көрмесімен танысудан басталды, сондай-ақ психологиялық тренингпен жалғасып, әріптестерге көтеріңкі көңіл-күй сыйлады. Мектеп басшысы Жетпісбаев Абзал Пернеханұлы алғы сөзінде келген қонақтарға ризашылығын білдірсе, қалалық білім бөлімінің әдіскері Шиналиев Азамат семинардың басты мақсатын айқындады. Негізгі міндет – пән мұғалімдерінің жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын білім беру үдерісінде тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыру, инновациялық әдістермен таныстыру және заманауи цифрлық шешімдерді педагогикалық тәжірибеде енгізуге қолдау көрсетті. Бұл міндет оқу бағдарламаларын жетілдірудің қазіргі таңдағы ең өзекті және технологиялық бағыты болып саналады.
Семинар барысында Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейінің ұстаздары ЖИ-ді әртүрлі пәндерде қолданудың тәжірибелік үлгілерін ұсынды, бұл педагог кәсібінің беделін арттырудың технологиялық сауаттылыққа негізделген жаңа өлшемін көрсетті.
Математика пәні мұғалімі Каримова Диана Алижановна «Виртуалды саяхаттар: Жасанды интеллект көмегімен әлемді 3D форматта зерттеу» тақырыбында сөз сөйлеп, ЖИ-дің көрнекілік және пәнаралық байланысты күшейтудегі мүмкіндіктерін таныстырды.
Физика пәні мұғалімі Қосжанова Гүлнара ЖИ негізіндегі симуляторларды пайдалану туралы баяндап, тәжірибелік оқытуды цифрландырудың жолдарын ұсынды.
География пәні мұғалімі Тойшибекова Арайлым да «Виртуалды саяхаттар: Жасанды интеллект көмегімен әлемді 3D форматта зерттеу» тақырыбын қозғап, сабақтың қызықтылығын арттырудағы ЖИ-дің рөлін атап өтті.
Тарих пәні мұғалімі Амандыкова Меруерт тарих пәнін оқытуда ЖИ платформаларын тиімді қолдану арқылы білім беру мазмұнын байыту жолдарын таныстырды.
Информатика пәні мұғалімдері Нұржанова Інжу мен Керімбекова Гүлжадыра «ЖИ платформалары көмегімен презентациялар, графикалық суреттер, видеолар, дизайндар, сұрақтар мен тапсырмалар дайындау мүмкіндіктері» тақырыбында өз тәжірибелерімен бөлісті. Олар ЖИ-дің мұғалімге оқу материалдарын дайындауда уақытты үнемдеуге және шығармашылық мүмкіндіктерді кеңейтуге қалай көмектесетінін көрсетті. Бұл – азаматтардың жасампаздық және прогрестілікті педагогикалық тиімділік арқылы қолдаудың нақты мысалы.
Жасанды интеллект пен цифрлық педагогика сияқты заманауи ұғымдарды ана тілінде еркін талқылау – қазақ тілінің ғылым мен инновацияның толыққанды тілі ретіндегі мәртебесін күшейтеді.
Семинар соңында қалалық білім бөлімінің әдіскері Шиналиев Азамат іс-шараның жоғары деңгейін атап өтіп, өз іс-тәжірибелерімен бөліскен мұғалімдер мен мектеп ұжымына шынайы алғысын білдіріп, қалалық білім бөлімінің атынан алғыс хатқа ұсыныс айтты. Бұл – білімге ұмтылу мәдениетін және кәсіби жетістіктерді танымал етудің позитивті механизмі. Кері байланыс жасалып, директор орынбасарлары мен жас мамандар өз сұрақтарына нақты жауаптар алды, бұл білім беру жүйесінің ашықтығын және үнемі жетілдіруге деген ұмтылысын көрсетті.
Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейде өткен «Мектеп жүйесіндегі жасанды интеллект және цифрлық педагогика» семинары – Кентау қаласының білім беру саласындағы қызметінің тек қана білім беру ғана емес, сонымен бірге цифрлық заманның талаптарына сай инновациялық білім беруге бағытталғанын көрсетеді. Бұл шара педагогтардың ЖИ құралдарын меңгеру арқылы кәсіби беделін арттыруына, жас мамандарды прогрестік әдістермен қаруландыруға және өскелең ұрпақтың сапалы цифрлық білім алуына негіз қалаған маңызды оқиға болып табылады. Кентау – цифрлық педагогиканы меңгеріп, болашақтың білім беру үлгісін қалыптастыруға ұмтылған өңір.

